Andra veckans andra dag

Godmorgon!!
Hoppas att ni sovit gott..de gjorde jag definitivt, lite svårt att somna men sen sov jag som ett litet barn :p Kom hem från biblioteket strax innan 12 så var där ett tag. Men jag var inte alls trött och då kan man ju lika gärna fortsätta än att gå hem och lägga sig. Fick massa saker gjort som är så skönt så!

Idag börjar jag inte förens vid 13 så innan dess ska jag ta och träna (om typ några minuter när jag ätit upp apelsinen), sedan blir det lunch/frukost och förhoppningsvis hinner jag läsa några sidor i PR-boken som det är quiz på imorgon. Måste börja på min journal..men de borde gå snabbt när man väl hittat något..research tar alltid mest tid!

Ikväll så blir det pluggandets tecken, de är rätt trevligt att sitta på biblioteket..lungt, skönt och nära till kaffe. Biblioteket har ju öppet till 02 och fiket till typ 21-22 någonting så de är helt ok!

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0