Hösten

Pratade med min älsklingskatrin här om dagen om vad som händer efter..sommaren, vad som står på pluggschemat till hösten? Vi har verkligen ingen aning, vi har antingen nationalekonomi (aldrig i livet!) eller 30hp fritt. Men kollar man på HiK´s hemsida så finns det inte så mycket mäarknadsföringsvänligt..så jag hoppas dom kommer upp med något kul/ har något spec för klassen. Ska maila utbildningsansvarig och kolla läget...

Om de är fri kurser så har jag hittat lite distanskurser som verkar superroliga!
Att marknadsföras och synas på nätet 7,5 hp, halvfart distans, Blekinge Tekniska Högskola v. 36-44
Tjänstemarknadsföring 7,5 hp, halvfart, Umeå universitet v. 36-45
Consumer behavior 7,5 hp, halvfart i Kalmar v. 45-02
Brand management 7,5 hp, halvfart, Högskolan i Gävle v. 45-03


Kommer iaf söka till alla kurserna och även om skolan har något vill jag ändå läsa iaf brand management och Consumer behavior. Dom verkar super :)

Nu ska jag titta på film - ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0