Vadå nyår?!

Jag bloggar nu live från kökssoffan..här har jag legat hela kvällen, ända sen vi intog muuummsig nyårsmiddag med kött och potatisgratäng :)

Pappa och Birgitta har tittat på Min stora kärlek och jag på Rachel Zoe project..även fast jag sett alla avsnitt redan, men dom är underbara så jag kan se dom igen!! Har druckit bubbel, ätit oliver med citron samt ost och kex, häääärligt och stressfritt sätt att viga in de nya året. Fixat naglarna har jag också, fransk manikyr och sen blev det lite söta blommor både på tår och fingrar, så fint så!

Nej man kanske skulle ta en tur i rodelbanan och viga in året..20 min to go my friends!!!

Ciaaooo, and be safe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0