Opponering på hög nivå

Hej hopp!!

Sitter i soffan, har spenderat några timmar här idag men faktiskt inte kollat på tv alls utan skrivit TVÅ opponeringar, yay go me! En är ivägskickad till person nr 2 och den andre ska jag skriva liite till på. Har fått två vääldigt olika arbeten, ett jättebra och ett otroligt dåligt så de skiljer sig mycket i hur man ska skriva mm..utmanande!

Började iaf dagen med en sovmorgon innan skrivandet tog över. Sedan har de blivit en sväng till IKEA - yaaay! Och nej jag kan inte hålla i pengar när jag är där ute..!!! Köpte två tavlor (ja äntligen) som ska sitta ovanför soffan, ett nytt sängbord och ett nytt överkast till sängen. Känns superbra och kikade även på hur jag ska fixa hallen..om någon vill ge mig 2000:- till möbler vet jag exakt hur jag vill ha det!! :p Sen blidde den jobb och nu sitter jag i soffan, har ätit scones och ska ta tag i packandet.

Imorgon 8.30 går bussen mot stora staden, eller nja Södertälje. Ska träffa systeryster och fika innan jag ska pussa Adam och Albin i 3h var..oh mina pluttar så jag saknat dom! Vääääärldens sötaste småbröder jag har, och syrran också såklart :p Nej packning blir de nu!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0