Renovering

Halloj!

Just nu sitter jag och pappa i soffan, dricker kaffe och tittar på NCIS :) Fab! Kom nyss hem från en trevlig middag on the town så mätt och belåten är man minst sagt!

Efter jobbet idag så åkte jag hem, tvättade och åt lunch och sen kom pappa och tog lite mått innan vi gav oss ut på jakt efter tapeter, färg och lite annat. Åkte ut till Bauhaus och tittade på dom färgerna/tapeterna jag och annika tittade på igår...men nja de blev inga av dom! Sen tittade vi på golv och bänkskivor också..men vi skulle tänka på saken! :)
Inköp blev det dock på Hagbloms färghandel där vi köpte tapeter till vardagsrummet och till köket, dock fanns dom inte men skickade efter dom så dom ska komma imorgon :) Kommer bli superfint tror jag!!
Blir en allmän pimpning utav hela lägenheten - snacka om världens bästa pappa!!

Nej, NCIS och kaffe var det!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0