No more iPhone

Jag har tappat min bättre hälft!!! Den var min vän, min kalender, min telefon - mitt liv! Jag har numer inge koll på någonting, min älskade har lämnat mig! :( It is ohhh so saaad! Som man kanske kan försvå lämnade jag in min iPhone i Teliabutiken på en trevlig liten reparation..eller mindre trevlig! Ingen mer halvdan sak för min del, men jag hoppas att jag får tillbaka en ny inom 10 arbetsdagar. *Hoppas de går snabbare!!!*

Men förutom adjö till miss iPhone har de jobbats för fullt! Satt teknik från 8-16.30, gick superbra och jag kände mig teknikduktig! Sedan blidde de teliabutiken snabbt när vi slutade - dumpa telefon och hämtade lånetelefon - hem och byta om/fixa mig inför passet på studentpuben som vi i kårstyrelsen rulade ikväll.

Kom någon minut sent men missa inget...sedan körde vi på för fullt. Riktigt trevligt var det, roligt att lära känna folk lite bättre också. Vi får se..jag kanske hoppar på ytterligare ett uppdrag, ett fint litet välkänt projekt på skolan. Vi får se, har iaf fått erbjudande att joina och jag är sjukt på om de blir som de kanske blir...ja jag kan inte säga så mycket. Men är happy att man blir uppskattad och folk tänker på en :)

Nu ska jag sova, jag dör snart! Måste duscha först...fyyy så jobbigt!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0