Maaaat..

Min mage skriker just nu ut sin hunger, den vill ha mat mat mat! Men den får allt vänta, äter jag nu blir jag hungrig om några timmar så den får vänta i 30 minuter till. Måste kanske ta fram kycklingen också...men oh well! Tänkte att de skulle bli mumsig kycklingfile och sen fetasallad till det :) *Mumma!*

Jobbet idag gick gaaalet fort, herregud vad gjorde vi egentligen!? Gick igenom en massa nytt, repiterade en massa och sedan fick vi sitta på medlyssning sista 1,5h innan vi slutade. Jag tycker man lär sig mest där!! Gick från jobbet och passade på att gå förbi Friskis och Svettis och köpa mitt nya träningskort! Jippie, äntligen! Från och med måndag börjar jag träna igen, känner på mig att de kommer bli efter jobbet varje dag innan jag går hemåt och äter lunch! Najs!

Imorgon SMÄLLER det! Vi ska lämna grottan och upp i verkligheten - Vi ska ta våra första samtal på beställning! AH! Innan dess ska vi ha vårt prov också, dom avslöjade att en i förra gruppen klarade provet första gången...och ingen andra så de hade gjorts om "några frågor"..haha äsch man kan ju bara strunta i att plugga då! Nee..ska sätta mig och läsa igen allt nu och sedan tvinga kvällens sällskap att fråga MASSA frågor! Jag SKA ta de, och ta fler samtal är Eldar också..he is going down (vi ska sitta två och två)!

Wish me luck!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0