Kväller

Och så sitter jag här i sängen igen..mitt favvoställe i lägenheten där det är lungt och mjukt! Att jag är trött och klockan inte ens är 22 är en ny grej..jag brukar gå och lägga mig vid 03 (de bara blir så)..men nu är det nog för jag svit för mycket!!!

Vi fick oaf sluta typ 1h tidigare från kvällskursen..inte för den var så farlig för vi gick bara igenom två kapitel och jobbade i gruppen efter rasten. Rasten strejkade vi på och drog ut på, stackars oliver somnade och blev en utmärkt ursäkt till varför alla utbytesstudenter + oliver var 15 min sena...men dom hade ju väntat så vad gjorde det! :p
De var en trevlig liten lektion, fick dock inte prata ut en sak som äter upp mig innefrån, suck suck. Oh well får skaffa pengar på mobilen imorgon och fixa ihop en träff istället :)

Nu ska jag ta och poppa popcorn och sedan blir det en film eller de sista ut Breaking Dawn (jag vill inte att den ska ta slut!!!).
Sov gott där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0