Columbus, OH!

En stad som jag tyvärr inte kan rekommendera, iaf inte på en kristen högtid...
Vi tog bussen downtown från Westerville vilket kostade $1,50 och tog oss med väntetid runt 2,5h vilket var lite överdrivet men vi fick iaf lunch under väntan. Vi var i tid för första bussen...men på fel plats och såg den åka iväg så fint så! :( Men tillslut var vi iaf framma i dödsstaden..knappast några människor, inga öppna affärer - inte ens Starbucks så jag fick vänta med kaffet (mycket jobbigt läge, jag behöver mitt Starbucks).

Gick iaf runt lite runt kanalen, tog bilder och FRÖS. Sedan stötte vi på en Säkerhetsvakt som tipsade oss om de norra delarna, norr om Arena district där de tydligen skulle finns folk och lite mindre öppna affärer. Vi gick en bra bit och sedan dök de upp lite butiker och restauranger/barer så de blev Starbucks och sedan middag på en bar. VÄRLDENS godaste ceasarsallad..underbar (lite mycket ost i botten dock), mums! Sedan blev det några barer..och små butiker mot South OSU campus (Ohio State University med 55.000 studenter). Jag hittade en söt butik - LOVE IT! Köpte en ny plånbok och provade halva butiken, tyvärr skulle de vara för jobbigt att bära med mig så skippade det :(

  
Min nya plånbok för hela $16, it is fab fab fab och fungerar som partyväska/plånbok!

Slutade gjorde vi iaf på Brothers runt 01 och vid 02 tog vi en taxi hemmåt Westerville, tur att pojkarna kan navigera efter den lokala strippklubben - haha!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0