Torsdag

Heeeelt sjukt att de redan är torsdag, känns nästan som måndag!!

Imorse försov jag mig..kom 30 min sen till föreläsningen, ska börja gömma min telefon som larmar så jag går upp ur sängen och stänger av. Men jag skrev ut alla papper innan jag gick in så missade inte sååå mycket. Tydligen hade de varit datortrassel så de var inte så farligt faktiskt, tur. Ingen svår föreläsning, lugn och man hängde me!

Nu ska jag ner och tvätta, sedan blir de lite läsning medans maskinen går och efter jag hängt tvätten så blir de träning för hela slanten, gym idag igen men med mer kondition tror jag..gick så sjukt bra igår på konditionen så nu jäklans :) Sen blir det pluggning innan de är puben vid 18.

Ciao

Karro - glassen var mums mums mums!!! Bästa chokladglassen jag smakat på länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0