Min friday

Nu är jag trött..trött var dagens ord!
Skolan gick snabbt, var klara strax innan 10 och då cyklade jag till gymmet och där kände jag mig otroligt vek :S  Men tog mig igenom mitt pass och slängde in lite mer löpmaskin bara för att de inte lär bli nå vidare träning i halmstad, ska åka bil typ hela helgen ju :p

Ska fixa mig lite lunch, fetasallad med citronolja innan jag ska iväg till Statoil och hämta paket. Hade fått en avi från min MAMMA också :) Jag måste ringa min mamma - MAMMA JAG SAKNAR DIG!!! (och pluttarna och alla andra också såklart!). Sen blir de packning för hele slanten, ja och pluggning i 500.

Lunch - Statoil - Packa - Halmstad!!

Update: Nu mår jag jätteilla..fy! Slänger alltid i mig maten! Nu ska jag till Statoil :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma saknar dig oxå!!

2008-09-19 @ 16:49:01
Postat av: Jojo

Puss på min mamma!!!

2008-09-20 @ 00:03:11
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0