Happy!

Halloj!

Somnade på gott humör så de var ju bra, de är bara en cykel men den är mitt ALLT! :p Iaf så hoppade jag upp 20 min innan jag var tvungen att gå imorse - bråttom värre. Men hann klä på mig, sätta på kaffe, platta håret speedversion och sminka mig någolunda. Var skönt att börja dagen med en promenad, massa luft och frisk sådan.
Hittade duggalokalen och gjorde den..kom faktiskt ut ur lokalen med ett litet leende :) Jag kunde de, jag kunde de!! Var osäker på två saker bara och de tycker iaf jag är bra!!

Efter duggan blidde de pluggning med brudarna, eller iaf Katie och annica kom sen *fnitter fnitter* och massa skitsnack/sjungning. Ang så tror jag att kören börjar idag, men eftersom jag och Katie jobbar puben ikväll så får de vänta tills nästa tisdag. Skulle ändå bara vara lite mysig uppstart om jag förstod rätt. Men nästa vecka är jag back in business! Skoj skoj!

Nu ska jag renskriva mina anteckningar från föreläsningen i väntan på mina darlings (ska få låna annicas cykel - du är såååååå söt!!!)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

Asså ja får värsta ångest när jag läser din blogg! Du pluggar jämt :P Ja pluggar aldrig haha... Renskriva anteckningar!? de e fan ambitiöst... Keep up the good work darling! :)

2008-09-09 @ 15:50:52
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0