Duggan!

Nu är jag hemma från föreläsning och duggagenomgång. Jag fick 9 av 10, och jag är faktiskt besviken för jag hade svarat rätt på frågan jag inte maxade men formuleringen var inte helt korrekt, usch tycker inte om när man faller på sådant. Men de positiva är att jag svarade rätt på alla som jag var osäker på :) Wei! Vågen :) Så jag är iaf glad, de är nio poäng på tentan och ett poäng hoppas man att dom har överseende om de skulle vara på gränsen sen.

Frågan är nu...ska jag sitta och vänta på att elgubbarna eventuellt kommer eller ska jag åka och träna nu? Renskriver anteckningarna och sedan får vi se, de låter ju braigt värre. Katie ska komma förbi ikväll också och jag ska agera engelskalärare..de är iaf något jag kan!

Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0