Bullkalas!

Nu har de sista gått från bullkalaset..de var både barn (saftdrickare) och vuxna (kaffedrickare)..barnen gick hem först :p Men de var skojiskojigt även fast vissa i sällskapet typ somnade, inte för att vi var tråkiga såklart men utav sömnbrist. Dom kom vid 19.30 och försvan 3h senare, så blir de alltid när de är fika/kalas. Trevligt med lite sällskap..annica och jag beslutade även hur min hall ska se ut - den blir svartmöblerad så nu ska jag köpa sprayfärg imorgon.

Rolig dag, fullt upp...svarade inte ens i telefonen :( Men bullarna fick bra betyg, till och med av fröken "jag tycker inte om kanelbullar" så de måste ju vara positivt :) Nu ska jag sätta mig och plugga, skriva inlämning! Jag och Evelina delade upp dom så förhoppingsvis sitter jag inte hela natten iaf.

Tack för besöket alla söta Kalmariter ikväll!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, jag har mailat dig ang din vinst. Svara gärna så snart du kan!

Ha en flott tisdag.

Kram Josefine

2008-09-23 @ 09:35:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: zarb

Sv Låter gott :D

2008-09-23 @ 14:14:53
URL: http://zarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0