Bra att vara på plats..

Nu är jag riktigt trött på vissa av BBS anställda, varför anställa folk som aldrig är på plats? Svara aldrig på mail och var för gud skull inte på plats under dina besökstider - jättebra! Hur har dom då tänkt att man ska få sina kurser godkända så anmälan blir komplett. SUCK! Internationella koordinatorn är mitt största irritationsmoment just nu!!!

Hittade iaf lite roliga kurser när jag kollade igen, kommunikation är kul..men hur *** ska jag veta om de är okej när de inte finns någon att fråga!!!????

Nu ska jag åka hem..blä på skolan just nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Fy fan vad iriterande, jag håller på dig.

kram

2008-09-29 @ 14:55:08
Postat av: Jojo

Stryk ska hon ha!!!

2008-09-29 @ 15:04:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0