Ytterligare en torsdag

Godmorgon!! Jag har varit uppe en timma nu, men de är riktigt segt att gå upp alltså. Jag vaknar inte utav klockan, fick sms och vaknade inte ens utav de..de brukar jag ju iaf reagera på! Men nej nej, tröttis varning här.

Idag så är det plugg på förmiddagen, sedan har vi föreläsning vid 12-15 efter det så sitter jag antingen kvar lite i skolan och pluggar eller cyklar ner till stan och letar böcker för vid 16 ska gänget som ska till Otterbein College (OC, so much fun) fika och ha lite planering inför vad som komma skall, vi är tre av fyra i sverige just nu, en är redan utomlands! Men de ska bli skoj och träffa dom andra, eller de är bara en av dessa killar som jag inte träffat men ändå! 

Ikväll så..ja de blir väl till att plugga antar jag, och sedan ska jag packa också eftersom jag flyger mot stora stycka stockholm efter övningen imorgon, lite jobbigt att vi har tentagenomgång 12-13.30 för planet går vid 13.10 så blir till arr hämta tentan och sedan cykla! 
Ciao 

Kommentarer
Postat av: SARA SOLVIK:)

Hej där :)

Jag har en fråga min blogg som jag skulle bli väldigt tacksam för ifall du svarade på, den handlar om kcal, mat och ätstörningar.

2008-10-23 @ 10:03:53
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Karro

haha galet mycket! Jag ska verkligen kämpa för att klara mig helt skuldfri genom min utbildning :) Hejja mig!



Puss

2008-10-23 @ 10:07:34
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Karro: Skulder är bra..mer skulder till folket! Go skulder, go skulder :p

2008-10-23 @ 10:18:35
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0