OC

Nu kom jag hem från vårat "OC-fika", tyvärr så dök inte en av killarna upp...men de positiva var att utbytesstudenten från OC joinade så vi fick veta en massa saker och verkligen slängde 10000 frågor konstant, känns skönt och nu vet vi nog mycket mycket mycket mer än tidigare vilket är skönt för nerverna!!!

Jag längtar sååååå mycket tills vi åker, men mycket kvar att fixa bara! :S Det bästa jag fick veta var att alla Greekorganisationer värvar i januari så vi kommer vara mitt uppe i allting och se hur det fungerar vilket ska bli SÅ kul..jag satt typ och happade när han sa att de var under vintertrimestern och inte hösttrimestern som jag trott. FAB! Jag kommer helt klart joina..eller iaf smyga mig på dom!

Nu ska jag laga middag..har blivit sena middagar hela veckan nu, inte bra inte bra! Mat och sedan har jag gett mig själv en pluggfri kväll för att fira tentan - Jag kan fortfarande inte förstå det!!!! So faaab!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0