Great!

Dagen började bra och de har fortsatt så, ibland behöver man bra dagar för att stå ut med allt! Föreläsningen var ju inget vidare kanske, han gick bara igenom en tenta som redan ligger ute med svar och allt..men men! Jag har hittat kursböcker till nästa kurs, ska träffa tjejen och köpa dom imorgon. Sedan ringde en kvinna som ville köpa min tv-bänk (jippie!). Jag satte också upp lappar för företagsekonomiböckerna så förhoppningsvis får jag dom sålda också!

När föreläsningen var klar så stötte jag på brudarna och joinade dom ner till stan där annica bokade in tid hos frisören och sedan gick vi på banken och efter det en fika - så mysigt så! Ikväll/eftermiddag ska jag iväg katrin och göra lite engelska men innan dess ska jag träna! And off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0