Eftermiddagen..

Jojo on the Go!
Nu har jag tvättat, hade den otroliga turen att de var ledigt ikväll så jag tog den tiden också så kläderna får hänga i torkskåpet hela kvällen så fixar jag de efter badandet. Sen har jag tagit ner min resväska, en gammal stereo och lite kläder ner till källaren (de ÄR läskigt där!). Sen har jag tagit alla miljontals glasflaskor och lämnat dom samt ett gäng katonger - de är jättefint här hemma nu! :)

Nu ska jag diska frukosten och hitta något att äta innan jag ska cykla till Katrin och fixa med lite mer engelska. Sen ska vi baaaaada, woho! :) Bubbelpoolen here I come! Sen är de Pizzaevening!

Ciao

Kommentarer
Postat av: nadja

hej såg du gilla gizmo hörlurarna rosa med strass stenar jag har ett par såna till salu för 90kr köpte nämligen två och behöver bara ett par

2008-10-03 @ 17:37:35
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0