Så fint!!!

I eftermiddags efter skolan så skyndade jag mig hem för att städa eftersom jag skulle ha visning nu på kvällen, dammsög, torkade och fixade så nu är det galet fint! Sedan kom katrin vid 16 och vi fixade hennes engelska, nivån kanske inte var på topp men helt okej blev det iaf. Efter det så gick vi och handlade mjölk och frukost eftersom de är rätt tomt här hemma på matfonten. Så mycket mer pluggande blev det inte...men vi har varit så duktiga idag i skolan så de var vi värda ;) Vid 19 kom Vix och hjälpte mig att sätta upp min hylla över tvn - de blev jättefint!! Tack tack tack för hjälpen..vad skulle jag göra utan alla söta kalmarvänner?!?!

Ringde en tjej som var intresserad av att hyra lägenheten också, så skönt att de är fler som är intresserade...då slipper jag sätta upp lappar i skolan. Tjejen ska komma och titta på söndag, och killen som skulle komma idag kommer imorgon istället. Jag hoppas att någon av dem nappar för de skulle vara så skönt att få det klart. Hyr ut från den 22 dec tänkte jag då jag åker upp till Stockholm och stänger av livet i Kalmar i sex månader..snyft! De närmar sig!!!!

Nu ska jag fortsätta med lite plugg här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0