Pubigt

Kom precis hem från Studentpuben och ett otroligt lungt pass där, visst hade vi roligt och pratade tills man blev trött på att prata för att någon minut senare prata igen (så är det ju alltid ifs!). Var alltid folk men inga större mängder..så städningen gick smidigt även fast dom andra jobbade 1/2 gången, sådant är så skönt.

Dagens största samtalsämne var affärsidéer, vi har kommit på ett blivande företag och ett nytt koncept till Corehouse för att nyttja lokalerna bättre än idag..vi får se vad ledningen säger och om vi sätter igång med våran underbara idé. Kan vara värt att prova tycker jag. Skulle kommit på de lite tidigare..men äsch de kommer bli stooooort!

Dricks - 17 kronor (de är tre kaffe och 2 godisar i Café mått)
Nu ska jag ta min vanliga internetrunda och hoppas jag blir trött av det! Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0