Fredaaaag

Sitter just nu at Katrins house och skriver på uppsatsarbetet medans katrin och annica pluggar statistik..dom ser ut som små arbetsmyror. Jag väljer väldigt mycket hellre uppsatsen för den har jag iaf lite mer koll på, matte is not my thing som vi brukar säga.
Satt i skolan och skrev på förmiddagen, mest hästtittande men lite blev det gjort. Vi har kommit över halvvägs och de är hur bra som hellst! Sitter och håller på med metod delen..segt men de går iaf frammåt.

Har fått två nya som är intresserade av lägenheten, la ut den på blocket och inom 1 timma hade två hört av sig - det finns hopp. Har svarat en av dem och ska strax ringa upp den andre och boka in tid för visning*Håller tummarna!* Jag vill bli klar med allt detta och koncentrera mig på skolan..tänk så skönt när kontraktet är underskrivet och klart - jag LÄNGTAR efter den dagen.

Ikväll blir de Idol hos katrin, vart skulle jag annars vara? Jag är deras lille stalker :p
Ha en fab fredagkväll..och helg också för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0