Första, andra, tredje!

Var precis och sålde mina böcker i skolan..jippie! Böckerna får bekosta de nya stövlarna så jag tyckte det var en väldans bra affär..och de tyckte nog tjejen jag sålde böckerna till också! Dom är som små gamar dom små ettorna, och de är inte så konstigt eftersom de är så pass få som säljer just FEK A böckerna (eftersom så otroligt få klarar den varje tenta..förståligt!)

Men OM man klarat den förbaskade tentan - varför har man då kvar böckerna?? Jag hatar majoriteten av mina gamla kursböcker och vill ha dom väck ASAP..säljer gamla och köper nya! Jag ska då inte jobba som ekonom och om min framtida tjänst kräver böcker så får väl ändå företaget stå för de, de är min filosofi gällande böcker!

Så har du gamla böcker - sälj dom! (alla mina åker förutom MF-böckerna för dom är bra till senare!)


Varför högar med böcker??

Kommentarer
Postat av: Alexandra

:) sälj dem via kurslitteratur.se?

2008-11-04 @ 14:18:34
URL: http://sandystardust.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag har ju inga böcker kvar ju!

2008-11-04 @ 15:12:40
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0