Förberedelser..

Herre min skapare säger jag bara, de är inte lite som ska göras innan USA. Jag trodde de bara var visumet..men nu måste jag gå på läkarundersökning och få nått bevis på hur jag mår och vaccinationer jag fått. Sen måste jag skaffa ett försäkringsbevis, förhoppningsvis räcker försäkringskortet som vi får av IO.
Men vart kan man läkarundersöka sig???

Utgifterna tar verkligen aldrig slut..
..detta har de gått på hitills..
Visum - 1050:-
SEVIS - 1450:-
Resa - 6500:-
Resa sthlm för intervju - 600:-
Foto - 139:-
Läkarundersökning ~300:-

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fyfan vad dyrt :(

2008-11-21 @ 00:44:34
URL: http://sandystardust.blogg.se/
Postat av: Karro

Jo ja vet.. Men sätter man typ 300 så är det ingen som bjuder... Vi får hoppas på det bästa, använder den ändå inte så =/ Måste göra en totalrensning nu innan jul och sälja allt ja inte använder som bara ligger.. :P

2008-11-21 @ 08:52:36
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0