Tisdag!

Halloj...väldigt frånvarande idag men de är för jag var ju i Stockholm! :)

Castingen imorse var jätterolig, var som i tävlingen fast ingen åkte ut. Dom stoppa musiken och så skulle man sjunga rätt fortsättning..sen fick man apploder! Gick helt okej, klarade dom flesta..bomma kanske 2-3 st av 10-12st eller nått. Vi var ett roligt gäng, bara tjejer och vi låg nog på ungefär samma nivå. Dom skulle höra av sig inom en månad.

Sen åkte jag in till stureplan och gick runt, åt lunch och sen mötte jag upp Cagla my darling. Vi strosade runt på Åhlens och sen till mariatorget för att fika med Karro. Dyrt! Trevligt hade vi i några timmar innan vi hamnade på Åhlens igen och mötte upp Camilla. Vi satte oss på Donken och tog en glass. Har inte sett den bruden på aslänge...jag saknar dig Qamilla!

Sen söder-landet-ut och köra! Var ute i över 2 timmar nu efter middagen, kändes bra förutom några små blackouts! Vi får väl se..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0