Måndag!

Helgen är över..spräckens ögonblick kommer allt snabbare inpå! :S

Solen skiner ute, sommarklänningen åkte på men nu ser jag att de bara är 14 grader ute, lite väl kallt så jag kanske får byta om innan körlektionen vid 13 tiden.

Pratade precis med Farmor och snyltade till mig Taxi Egon (farfar)..haha dom är för roliga! Farfar sitter i bakgrunden och såg ut som han ville säga något när vi pratade upphämtning.."Halv ett..jag kör väll inga nattkörningar?!" Haha.."12.30 om du ska vara så noggrann" "Hahaha.." Dom är allt för roliga! Och väldigt snälla :)

Nu ska jag ut och backa..eller kolla hur kallt de är och byta om innan. Nu jäklans ska de backas! :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0