Ny jobbvecka

Så var man tillbaka på jobbet, nu har semestern börjat så nu är det ÄNNU mindre folk på kontoret. Man hör när folk pratar i telefon på rummen..ifs är det "öppen planlösning" då kontoret är runt och ett hål i mitten genom hela huset så de är inte så konstigt. Nästa vecka blir det ännu värre :S Då kommer det eka..

Gårdagen hos mamma var mycket trevlig, vi grillade hamburgare *mums* och morbror levererade en ny stationär dator till familjen, MYCKET uppskattat. Vi snackade om min "lilla" skatt som varit död i ett halvår ny (nästan) och de KANSKE fanns en förlängd garanti på den så de skulle undersökas! Sen får vi se vad som händer, ny dator ska jag iaf ha som man kan bära!
Tydligen vägde den bara 3kg men puh jag tror mer på 50kg :p

Nu ska jag..jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0