Hur ska jag få en iPhone?

Nu har jag pratat med telia, jag tycker inte om dom! Jag KAN inte köpa en iPhone från dom då de är låsta och inte kan låsas upp på 12 månader. Detta passar inte lilla mig eftersom jag ska plugga i USA nästa vår, och man kan inte använda tex AT&T´s abonnemang utan måste då köpa en NY telefon där, tack för de svaret!!!

Sååååå..hur ska vi lyckas med detta? Min idé är att köpa en fuskvägen via utlandet och ja, typ få den att funka i sverige. De måste väll finnas nån guide som kan låsa upp dom.
Eller kan man köpa en från telia och låsa upp den?? Någon som vet???

Telia - iPhone 3G 16 GB: 5495 kr för bara mobilen!

Måste undesöka vart dom är billigast!!!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Den är inte upplåst ännu och det kommer nog dröja ett tag innan det blir det.

Leta upp den gamla modellen istället!

2008-07-11 @ 15:43:13
URL: http://fredrik.sahlstroms.net
Postat av: Jojo

Ja att köpa den upplåst tar nog ett tag, men vad jag vet kommer "upplåsningsgrejjerna" ut nu i veckan..thats the way to do it!

2008-07-14 @ 09:22:44
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0