Hos mamsen

På plats i Södertälje, eller jag kom igårkväll :p Mötte mamma på hennes jobb, där inhandlades lite saker inför kommande festligheter eller hur man ska säga :p Än är förberedelserna inte fulländade men jag har några dagar på mig!

Myspys hos plutt och mini-plutt, tänk att man kan vara så söta som dom är..helt galet!! Idag är det iaf familjefotografering (antar inte att den lycklige läser min blogg) så alla ska vara samlade. Jag, Karro, Adam, Albin, Mamma, Micke och morbror Kjell. Vilket party! I MM´s ära som är fyllda 70 :)

Oh..igårkväll så avfyrades tre skott, runt 23.tiden och jag trodde de var fyrverkerier tills Micke sa att de var pistolskott :S Typ hagelbössa eller nått..haha what do I know? Men de var iaf lite scary, och inte första gången heller :S

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0