Utbytesstudent - USA!

Photo collage of the exterior of Towers Hall, students walking on a fall day, and the Otterbein College logo

Idag är jag så sjunkt glad!!! De är en underbar dag!

Fick ett telefonsamtal imorse från International Office i skolan (högskolan i kalmar) och ett erbjudande att åka till USA, Ohio och Otterbein College för att plugga nästa vår :) :)

Hur coolt är inte det!
Ska kolla upp hur det funkar om jag skulle byta program, men de ska nog bli bra..nu är jag bara så himla glad! Sen ska jag ringa och tacka JA! Underbart!

Sen..underbar sak del 2. så fick jag G på vår Tenta i Organisation, så nu är mina fortsatta studier täckta. Just nu känns det bra..Stina tyckte jag skulle köpa en lott, men nä kanske inte!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: beatrice

vad ballt! min kompis, nicki, är i USA just nu och pluggar. hon stormtrivs!

2008-01-08 @ 19:17:53
URL: http://bbeatrice.blogg.se
Postat av: Honey, I stole your jumper

vad härligt!!

2008-01-08 @ 20:31:10
URL: http://yourjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0