Fantasi!

När man läser på högskola har jag kommit på att det mesta handlar om fantasi, vad kan man tänka sig att de kan handla om är många av mina tankar. Dessa kommer tillhands när det är tentor och andra skojigheter som duggor som man ska försöka förstå!
Tur för mig som är sååå ducktig på att babbla, och där fick ni svaret hur det gick på tentan som jag lämnade efter ca 2h! Svarade iaf på allt, så nu hoppas jag på ett underverk - jag lovar jag ska vara snäll iår!

Nu sitter jag på biblioteket, ska läsa lite ur vår nya kursbok tänkte jag..min egen har inte kommit än för Adlibris är så sega. Men nu hittar jag inte några hänvisningar om vad vi ska ha läst till på måndag..eller någon gång för den delen. Det har funnits saker i gemensamma filen..men den är numer i princip tom. Aja, får väl bara ta och läsa några kapitel då och skriva lite stolpar. Första gången en kurslit. faktisk fanns inne när jag ville ha den :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas tentan gick bra, jag brukar också vara duktig på att skriva alldeles för mycket! =)

2008-01-18 @ 10:37:23
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jojo

Amanda: Tack, jag hoppas det också! De är alldeles för lätt att skriva :p Men nu är det vänta och se :) trevlig helg!

2008-01-18 @ 12:15:45
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0