Veckan!

De är fredag idag, helg! Helena kommer på vesit, förhoppningsvis får hon plats på planet ikväll annars kommer hon imorgon bitti! De ska bli superskoj att träffa den lille darlingen! :)

Tisdag - onsdag var jag i Skåååååne, mässa i helsingborg och ängelholm..shit de är dött i skåne! Visst det var ett gäng utställare, en hel del men planeringen i helsingborg var ju kaotisk! Vi stod i ett hörn med utlandsutsrällare, äh fel eller vad tror ni?! De var inte många besökare, inte många på våra små seminarium..och aja mycket dödtid. Vi åkte tidigt båda dagarna, ja en sådär 15 min men ändå. Helt okej resa och kämpa fick man kanske inte göra för pengarna...men bli uttråkad!
Pratade med folk från dom andra skolorna och gick runt och spanade efter gymnasieelever (att dra till montern!). Bodde på ett mysigt B&B i Utvälingen utanför Ängelholm, mysigt litet ställe och jag kunde faktiskt sova! Febern kom i söndagskväll och nu är den nästan bortblåst! :)

Måste förbi Falken och lämna in min arvodesräkning bara, måste vara inne idag om man ska få pengarna 25.e feb! galet tidigt men aja! Hoppas hinna förbi innan ikea :)

Igår var de hemmadag förutom en promenix till stan för inköp av ett felaktigt verktyg, gud va dyrt de är med sådant tjafs! Cykeln kom igår, styret måste skruvas fast sen är de farligt på cykelbanorna :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0