Tisdag!

God morgon!
Var en otroligt snabb natt, fy och blä längre nätter behövs tack! Ska strax iväg till skolan, ska bara hälla i mig kaffet och tugga i mig mina små knäckisar och sen är jag off. Ska ta med mig badkläder till skolan..hihi vi ska bada idag!

Min kaffemugg är sönder, båda! Very sad och man får mindre kaffe för pengarna :( Men om 24 dagar ska jag köpa mig en ny Starbucksmugg för dom är helt klart bäst! Klart tips om ni ska utomlands..oh nu LÄNGTAR jag! 24 dagar kvar, woho! Spännande spännande men måste fortfarande fixa läkarstuff - blä!

Nej nu ska jag iväg..plugg plugg!

Kommentarer
Postat av: Helen

Så nu har jag min andra blogg tävling. Denna gång kan man vinna något som är den perfekte presenten till en tjejkompis eller helt enkelt till dig själv! Dessa är mina favoriter kan jag även säga!

2008-12-09 @ 16:43:43
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Jojo

Okej! :) FAB!

2008-12-10 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0