Sovmorgon

Woho, vi fick sovmorgon iaf! Vilket behövdes - död!
Men jag kom på att jag måste hämta mina försäkringspapper nere på IO så jag får allt ta och fixa till mig och cykla ner. Hoppas att hon är där bara, har för mig hon skulle vara ledig något nu..men självklart har jag tagit bort det mailet :S Jag raderar mail way för snabbt alltså.
Så jag får helt enkelt chansa och cykla ner...förhoppningsvis kan någon annan hjälpa till om hon inte är där  :)
Sen blir de skolan och skrivning på att fyra tangentbort glöder på riktigt!!

Öka takten sista 3 dagarna jul-e-gran!
Ciao

Update: Woho nu har jag fått försäkringsbeviset..nu är det bara vaccinationerna kvar och jakten pågår för fullt just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0