Söndag..

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kööööör..!

Det är skönt att börja dagen lungt, usch för att hoppa upp och stressa..ja de blir alltid så på vardagarna nu mera för jag är gammal och trött, thats life ;) Har legat i sängen och läst nya Hennes, avsaknade på bra tidningar är stor, mest inredningstidningar jag tycker är bra faktiskt.
Idag så ska de pluggas, tränas och tvättas. Underbart kul dag får vi hoppas. Inget tungt pluggande, ska läsa sammanfattningarna i vår muppbok som jag gett upp på - den går inte att läsa, de är INGET vettigt i boken alls. Men men, tänkte läsa det och sedan börja få ihop någon sammanfattning på dela ämnet. Hemtentan är på torsdag, undra vilken tid dock...får kolla med läraren i veckan så man vet!

Måste nog ta och införskaffa lite flyttlådor också till my stuff! :S Snart dags att packa! Tänkte städa nu i veckan så det är klart och sedan packar jag på fredag. Som tur var är det ju inte så mycket, bara mina kläder och alla småsaker..som böcker! Får inte glömma att ta med mig mina projektböcker..skulle vara spännande att glömma, inte!

Ha en fab dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0