Happy!

Mina flickor är så söta och produktiva, små arbetsmyror som är så söta så! Dom har varit superduktiga och skrivit ihop 5 sidor på rapporten på ett kick - duktiga ni är darling! Nu sitter jag och läser allting och kastar om det så de ska bli en bra text med flöde..måste ju vara lästbart ihop :p Superbra text, man blir så glad! :)

Sen ska jag fortsätta att skriva analysdelen, håller på för fullt med introduktionen på den..de är svårast att komma igång! Men de känns bra. Vi kommer sakta men säkert in i tempot igen :p Sitter nog kvar i skolan någon timma till, sen ska jag hem och hämta träningsgrejer och gå till katrin och se om vi kan laga min cykel - dom har tools. Sen blir de gym och de ska bli galet skönt. Underbart!

Jag är på bra humör.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0