At Katies!!

Satt i skolan och skrev till strax efter 14 då jag som siste person cyklade hemåt. Har satt ihop alla delar till uppsatsen och sett till att det bara finns en version istället för 17 som varit fallet hittills!
Hade fått en söt liten räkning från Otterbein College också...på nästan $10,000 dollar. Av dessa ska jag betala 1,190..så har mailat IO och vår kontakt i USA, så dom fixar till det. Kalmar Högskola ska ju betala de $9000 som är terminsavgiften - för de första tre månaderna! Så man kan ju verkligen inte säga att de är en billig skola :p Tur att man åker på avtal :p

Nu är jag hos Katrin..har precis fixat första julskinkan, både för iår och min första jag gjort själv! :p Ser riktigt FAB ut! Mums! Ska sätta oss med uppsatsen och fixa med analysen/slutsatsen nu..slutspurt - så skönt!!!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

haha du det var inte en liten summa på den där räkningen ;)

2008-12-15 @ 18:29:19
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Fix fix, dom reglerar det med stipendium eller nått så jag ska bara betala $1,190 vilket känns LITE bättre! :p

2008-12-15 @ 23:00:55
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0