Åt H...

Hitler har förstört min dag, hitler i detta fallet är då inte han i Tyskland utan våran försläsare som jag riktar mycket hat mot. Vi ska ha en fucking jävla tenta innan jul, kul att dom säger till om det va - för de har dom inte gjort. Ska vi vara tankeläsare och chansa att vi ska ha tenta om två veckor eller vafan de nu är? Kanske bra att dom säger de och inte att man är tvungen att fråga - PUCKON! Puckon puckon puckon puuuucccckkkkkoooonnn. Ja jag är hatisk, hatisk som fan faktiskt för de är 17 saker att göra samtidigt. Bajs bajs bajs bajs...bajs bajs bajs bajs baaajjjjsssssss. (skriver av mig lite aggressivitet).
Fick vår rapportuppgift också, som vi ska redovisa dagen innan tentan, max 10 sidor. Är de okej om man lämnar in tre sidor?

Detta ska göras:
Läsa ut 2 böcker och skriva 4 rapporter.
Läsa i princip 2 böcker och skriva tenta
Skriva rapport på typ 8-9 sidor och redovisa
Skriva uppsatsen (tack gud för vi snart är klara)
Kul kul kullll....INTE! Och allt på 2,5 veckor (projektkurserna får vänta!)

(Nu är jag liiite lugnare..)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj... extremt dålig stil av dem att göra så!! Men du fixar de säkert :)

2008-12-03 @ 13:01:40
Postat av: Jojo

Haha...ja de finns inget annat alternativ! Så tråkigt dock!

2008-12-03 @ 14:43:18
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Pernilla

förstår att du tycker det... man har ju annat än pluggandet som man vill göra...

2008-12-03 @ 14:53:05
Postat av: Jojo

Precis, att inte lärarna tänker på det!!! :p

2008-12-03 @ 22:23:21
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0