Tenta - check!

Så, nu var den avklarad också! Första tentan..check! Känns väldigt skönt...men kommer inte kännas skönt om en månad när jag tror att jag kommer ha dubbla tentor. Detta var en till 70% ordbajstenta! Den var verkligen på det som jag inte pluggat på..och så fick jag en väldans trevlig blackout! I 30-40 min så satt jag bara och försökte koncentrera mig och det GICK INTE! :S

Men men..jag skrev på alla frågor, dom sista två gjordes de sista 30 min (den första tog ca 1h), de var dom jag verkligen kom ihåg naaada på. Men vem vet, mitt ordbajs kanske stämde..och om gud tillåter kanske jag får G! *Snälla snälla snälla!*

Nu är jag iaf hemma, har städat rummet fint och snyggt så nu kan man börja på nästa kurs (fresh start eller vad heter det :p) Ska ta och åka ner till stan nu tänkte jag, sätta mig på ett fik och läsa morgondagens kapitel. Nu börjar vi nämligen med marknadsföringskursen :) JIppie! Säger alla marknadsförare :) Det ska bli kul, har hört mycket skoj om en av föreläsarna som har 4/7 föreläsningar..vi får se hur det blir. Vi har en TJOCKISBOK på 600 sidor på Engelska..men den är braigt gjord så jag hoppas att den är intressant.

Nä nu ska jag bege mig! 19.00 på puben är det ikväll..då ska vi ha "klassfest ":p
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0