Somna?

Vadå somna? Vadå sova! Vad är det för en lyx egentligen!?

Jag har läst ut min bok..tagit av mig pjamasbyxorna, öppnat fönster, varit på toa, drukigt vatten, kollat schema och kalender. Nu är jag ur balans, de är kanske de nya lakanen jag sover i, dom var väldigt varma faktiskt! Det kanske är så att jag inte är trött..men jag är ju trött!

Skickade sms till Patrik, han brukar alltid skrämma upp mig...haha hoppas du vaknade (nä gud, de hoppas jag verkligen inte! :( )

Nä nu vill jag sova...är det dumt att börja läsa kurs lit. nu? DÅ lär jag iaf somna...men sen kommer jag vakna om 1h och behöva gå på toa - vilka problem! Nä skit i lit...men man kanske ska beställa nya böcker istället! Jo...jag ska jämföra priserna på Bokus och Adlibris, är en A-brud men man kan ju alltid spana in B-klassen också! Haha...nu var jag rolig!! Hihi...fan va trött jag är!

Låt mig sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0