Todag det är onsday

Gud vad jag uppdaterar  dåligt..men de bara för de är tentasäsong, en i måndags och sen en på söndag. Sen är jag människa i iaf  en vecka! Då är det lagom mycket plugg, ska bli skönt!!! Missade MIK futuremötet i morse - tyvärr med mening! Men men..vet inte om jag vill vara särskilt aktiv - men hörde rykten om pikétröjor - det köper jag!

Har suttit på biblioteket från 12 och kom hem vid 20 så mina 8h studier per dag är avklarat för dagen - INTE! Hade redan läst i nääästan 3h när jag kom till biblioketet och ska fortsätta nu. Har haft lite middagspaus för att få igång hjärnan! Lets go! Nu ska jag skriva min del av partnerföretagsanalysen..hoppas få ihop iaf 2 sidor, annars är jag kass! :p Imorgon ska vi börja sammanställa och slå våra kloka huvuden ihop och wooorka it!

Nä...nu är rasten slut!

Hoppas ni har ett mindre hektiskt liv :p


Kommentarer
Postat av: ulrika

Va kul! hoppas du ska trivas i din nya lya!

2007-10-24 @ 21:49:18
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0