Fredag..

Oj idag har jag verkligen pluggat! (känns som veckans tema det här - plugga! :p) Vaknade och läse 100 sidor ur MFL för att sedan cykla till biblioteket vid 10-tiden. Satt och pluggade med tjejerrna framtill 13.17 då jag åkte mot stan - besök på banken för att lösa in checken från TRE och sedan intervju på barometern.

Intervjun gick bra, skulle jag säga iaf!..men jag vet inte om jag vill jobba med det, eller rättare sagt - jag vet att jag inte vill jobba med det - men kan jag stå ut för att få pengarna!? Han sa att i genomsnitt tjänar man 150:-/h. Men bara 10% provision så vafan jag vet inte...vad tycker ni?! (jag vet vad du tycker helena (nu snackar jag om nya helena inte en av er gamlingar):p)

Sedan blev det handla av, tack snälla pappa! Nu har jag massa mat - mums! Man blir ekonomisk som student säger jag bara! :) På vägen hem så ööööösregnade det heeeela långa vägen hem..blä (tar ca 5 min men fick vänta typ 3 vid övergångsstället) Maxi var packat med folk - mest vid godiset för 29.90/kg *Hihi!* Inget godis för mig idag inte!

Sen har jag pluggat fram tills nu..kollat lite på tv samtidigt, skönare tycker jag än att de bara är tyyyyst hela tiden. Fick sällskap av alex den senaste typ timman...och hon hade förra årets tenta i två versioner (en med VG8 och en med VG9) Hihi så jag fick låna en till imorgon....då båda ska till biblioteket! :S Fan jag måste klara denna tenta. Enligt alex sa tvåorna att de inte var fråga om U eller G utan VG8 eller VG9 :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helle

Att du orkar plugga så länge! Jag ska ta en långkörare idag istället :D

2007-10-20 @ 09:24:54
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0