Puben!

Seg start på dagen..blev lite sent igår men vi hade hur skoj som hellst! Puben kommer jag absolut att jobba på igen, fast kanske på en fredag för att dra upp tempot lite! Väldigt lungt, men de var rätt bra för man ska ju ha koll på så mycket...det får man iaf för sig när man står där bakom disken.

Vi fick stå i drinkbaren..men blandade 2 drinkar under kvällen - RÅsa Pantern som var vår valda drink. Men dom flesta dricker cider och öl - på FAT - usch! Jag lyckades skumma över varje jäkla cider, misslyckat!!! Men ölen lärde jag mig tillslut...och cidern fick jag till när vi hade eftersnack och de var min egen cider. Kom hem vid halv två skulle jag tro, och Stina och jag kom överens om att vi skippar föreläsningen..08.45 nej tack!!

Skitkul - gå till puben!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm... bartender utbildning? = D

2007-11-23 @ 11:57:58
URL: http://theblackeye.blogg.se
Postat av: Jojo

Skulle nog sitta väääldigt bra! Men mycket billigare, och roligare/pinsammare att prova sig fram! :p

2007-11-23 @ 12:00:13
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0