Lördag på stan!

Nu är jag tillbaka i det varma hemmet, jag och Stina var ute på stan i några timmar..blev faktiskt lite shopping! Köpte 6 st mellanstora drinkglas på Insperation för 15:-/st, så söta! Vita mönster som är så fina..ska köpa svarta underlägg där också när man får pengar :)
Vi var också på Village i Kvasten där dom har utförsäljning - crazy!  Jag fattade inte att de var halva priset på prislapparna..så jag var tvungen att ta ett varv till och roffade åt mig en skål (ful-söt!) för 9.5:- och två ljuslyftor i form av stjärnor och fick båda för 25:- Underbart köp! Kunde nog hittat något mer...men de var rätt urplockat! Stina köpte två fina krukor för 39:- :) Alla nöjda!

Så nu är jag glad! Ikväll kommer Stina hit så ska vi fika (var för dyrt på stan och hon har inte sett lägenheten än så de blir två i en!) Sen får vi se vad som händer! :P

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en super bra dag.

2007-11-10 @ 16:08:11
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0