Tajm får Matte

Nu är jag i skolan..vi har "rast"! De är så roligt när man tänker tillbaka på rasterna man hade i skolan, du vet när man gick ut på skolgården och lekte bland alla roliga saker..hoppade hopprep med mera!

Nu..nu kan jag förstå varför man gjorde det! Man behöver frisk luft och benen behöver röra på sig för att hjärnan ska orka med att lära sig massa saker - det var därför vi blev utkörda från toaletterna där vi satt och flummade brudar! :p



Jag önskar att vi hade en lekpark, en såndär stor och rolig, här vid skolan nu...men komvux kanske inte riktigt räknas..och jag tror tyvärr inte att "lekpark" står högst på agendan vid renoveringar och liknande..attans!

Men visst skulle det vara kul!? Jag skulle då inte banga..hihi! :)

/// Jojo - största barnungen i stan! (och då snackar vi Stockholm ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0