Sommar och sol! :)

Helgen var inte lika varm som metrologerna först trodde, om man tittade i tidningen så skulle det vara en STOR sol under både lördagen och söndagen. Dom LJÖG!! Men det underbara vädret igår vägde upp för deras lilla misstag..så ni är förlåtna små metrologer!

Jag vet inte vad du gjorde igår, men jag tog mig en dyna och satt i solen på ballkongen och njöt! De är en så underbar känsla när de är så pass varmt att man kan börja sitta på ballkongen (tyvärr måste man ju städa den också för att inte dö av en allergichock :S ). Jag fick mig nån timma på ballkongen efter en hel del matteplugg och innan jag skulle hoppa iväg till ett möte på kansliet, vi skulle snacka ihop oss innan vi far iväg på konferens i Kandersteg, Schweiz.
Bara 1.5v. kvar nu wei!! Skönt att komma bort ett tag, även fast det bara är i några dagar så är det ju altid något :)

Stockholmsvädret idag är ungefär som igår, soligt med en stor blå himmel, de är varmt (iaf enligt Jenny i svart dumjacka)..jag längtar till jag slutar efter jobbet, få lite frisk luft!
Det negativa med att sluta är ju att de är måndag vilket betyder - Matte C :S Men jag ska tänka positivt, de är bara 17 lektioner kvar :D De är inte kul alls, men vi får se hur många som dyker upp på kvällens lektion..vi har varierat helt under förra veckans lektioner, folk kom..och sen försvann dom till följande lektion. De ska bli intressant att se dagens lilla skara.

Nä nu ska jag fortsätta att smida planer, jag och Jenny har fått för oss att besöka Göteborg i vår. Spy på Liseberg(av alla karuseller och sockervadd - inte spriten!), shoppa på Aavveeenyyyyyyyyn, plaska i Paddan..ni vet det klassiska man gör i GBG på försommaren! Nu måste man bara ta och spara ytterligare pengar inför den resan.. :S Jag blir pank!!!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0