Sjuk och körlektion

Jag visste att jag skulle bli sjuk, kände på mig det innan de slog till.. Vaknade imorse, otroligt tidigt, och trodde jag skulle dö och svalt en tennisboll. Mitt huvud snurrade då och det snurrar fortfarande. De är den västa känslan, att vara sjuk och trött och allt bara är bajs, men man kan inte gör någonting åt det!
Tog ipren och stack iväg till jobbet, uscha de var ingen vidare till åktur - jag trodde jag skulle dö! Det snurrade, jag var så grymt yr, mådde illa och allt var allmänt skit! Nä..ska man vara sjuk ska det vara intensivt och på riktigt, inget mesigt långvarigt skit! :(

Men dagen kom, och arbetsdagen gick...jag skulle på min första körlektion på Slussens trafikskola på lite drygt 8 veckor. Sen min och helenas lilla tur från Uppsala i januari :S Jag trodde att jag skulle dö då också, var så sjukt nervös innan lektionen. Men de släppte när jag började köra..de gick till och med bra, och guess what! Till och med backningen, som skrämde mig förra gången..klarade jag av över förväntan!!!  Allt gick över förväntan...jag var väll hög på ipren eller nått! ;)

Nä nu ska jag ta och beställa kontantkort från Comviq, så kanske jag kan lämna in min skitmobil från 3 på reparation och få en ny nångång detta sekelskift!! Suck och blä för dom!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sessan

Körlektion... låter spännande. Minns fortfarande min första, jag skulle blinka höger. Istället för att blinka höger, satte jag igång vindrutetorkarna. Pinsamt var det!

2007-03-14 @ 23:17:15
URL: http://sessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0