Realitycheck!

♥♥♥
10. Kändis som jag skulle vilja äta fisksoppa med:
Jag tycker inte om fisksoppa, iaf inte med skaldjur..då dör jag ju!
9. Kasta jag senast i papperkorgen :
Rensade skrivbordet på jobbet, så ett gäng tidningar rök
8. Tänker jag på när jag hör makaroner:
Pappas kärlek till makaroner och stekt falukorv - BLÄ!
7. Denna person kysste jag senast :
Typ romantiskt pluttiplutt eller vadå? Nja vet inte riktigt.. ;) *Puss på dig*
6. Så mår jag dagen efter en lyckad fest :
Underbart, jag är inte bakis om du trodde det iaf!
5. Sveriges stolthet är enligt mig :
Den Kungliga hufudstaden Stockholm, med alla vackra öar och torn!
4. Det skulle jag aldrig klä på mitt barn :
En helsvart outfit, barn ska ha mycket färger!
3. I baren beställer jag helst :
Sex on the beach, p3 eller Cider
2. Det hade varit kul om X hade styrt sverige :
Mona Salin..VILKET SKÄMT!
1. Hade jag viljat ha i min hand nu:
En annan hand..myspys!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0