Pluggtoppen

Veckan började "mindre bra", no shit! skulle jag nog också kunna lägga till..!!!! Allt var dystert och skit, men sen så blev den bra i slutändan...ingen Askungensaga men jag är glaaaad igen! Man kan ju inte gå runt att uggla hela tiden och vara sur, de funkar ju inte i det långa loppet! (hahaha..nån som känner igen frasen?!?!, nä förlåt!)

Men jag har skärpt mig, och de tycker jag att du också ska göra om du känner dig nere!

Som ni kanske vet så öppnar ansökningen på studera.nu öppnar om mindre än en vecka! Och även fast de är öppen ett tag och man inte måste bestämma sig precis den 15 Mars, så känner man pressen (jag känner pressen!!!!) Jag spanar som fansiken efter något bra och roligt program, så om du vet nått med ekonomi och marknadsföring, eller något liknande ----> SÄG TILL MIG!

Pluggtoppen
(just nu):
Marknadsföringsprogrammet, 180hp 
- Halmstad   (den enda jag är säker på)
Civilekonomexamen (språklig, internationell inriktning), 240hp - Lund
Marknadsföringsprogrammet, 180 hp - Kalmar
Service Managementprogrammet, 180 hp - Umeå

Uscha...vad ska man välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0