Dom senaste 24h..

Just nu känns det som om hela världen är centrerad på att vara skit och göra allt till ett helvete! Jag är så tröttttt på allt massa skit som bara kommer och går hela tiden..
Kan livet inte bara vara sött, gulligt, pluttigt och underbart..som i sagorna ni vet! Det skulle passa mig perfekt, jag kan vara en prinsessa som sitter uppe i mitt torn och bara njuter av livet! (och jag oavsätt vad ni säger så tror jag faktiskt att jag skulle gilla det!!!)
Nä, nu får jag ta och rycka upp mig, varför ska man alltid bli så neggo när de inte blir som man tänkt sig? Jag vill faktiskt vara glad och nöjd över det jag har, men vad är det som jag har?!

=
BAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0